محل تبلیغات شما

ما بررسی می کنیم که چگونه ساختار و محتوای شبکه های افراد در محل کار بر تحرک درون سازمانی تأثیر می گذارد. سازگار با تحقیقات قبلی ، در می یابیم که تحرک فرد با داشتن یک شبکه گسترده و پراکنده از روابط غیررسمی

فالوور اینستاگرام برای کسب اطلاعات و منابع افزایش می یابد. با این حال ،

خرید فالوور ارزان اینستاگرام

 

 بر خلاف کار قبلی ، ما بر اهمیت انتظارات نقش سازگار برای عملکرد و تحرک تأکید می کنیم. ما شواهدی پیدا می کنیم که انتظار می رود عملکرد کاملاً مشخصی از یک شبکه کوچک و متراکم از افراد ناشی شود. ما یک نوع از محتویات شبکه را توسعه می دهیم و تعامل بین ساختار شبکه و محتوا را در تجزیه و تحلیل تحرک در بین کارکنان یک شرکت با فناوری بالا مستند می کنیم. ما همچنین بررسی می کنیم که چگونه اثرات مدت بستن کراوات بر روی محتوای کراوات متفاوت است. ما در مورد پیامدهای نتایج خود برای تئوری

افزایش فالوور اینستاگرام و تحقیق در مورد شبکه ها و تحرک سازمانی بحث می کنیم.

اطلاعات مجله

مجله رسمی گل سرسبد

فالووربرترین انجمن جامعه شناسی آمریکا (ASA) ، American Sociological Review (ASR) آثار مورد علاقه این رشته را به طور کلی ، تحولات نظری جدید ، نتایج تحقیقاتی که درک ما از فرایندهای اساسی اجتماعی و نوآوری های مهم روش شناختی را پیش می برد ، منتشر می کند. از همه حوزه های جامعه شناسی استقبال می شود. تأکید بر کیفیت استثنایی و علاقه عمومی است. هر دو ماه در فوریه ، آوریل ، ژوئن ، آگوست ، اکتبر و دسامبر منتشر می شود. اطلاعات مربوط به اشتراک ها ، ارسال مقاله و نرخ تبلیغات:

http://www.asanet.org/journals/asr/


تخصصی افزایش اعتبار پیج های شبکه های اجتمائی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها